Przed korzystaniem z usług pralni prosimy o zapoznanie się z poniższymi, warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o pranie.
Pod numerem telefonu +48 788 499 455, uzyskają Państwo pomoc w obsłudze Pralni.
Przypominamy, iż za bezpieczeństwo osób małoletnich znajdujących się na terenie Pralni odpowiadają ich rodzice lub opiekunowie.
Dla bezpieczeństwa Klientów obiekt Pralni jest monitorowany.
W PRALNI BLOOMEST OBOWIĄZUJE ZAKAZ:
– Zakaz prania i suszenia: odzieży zwierzęcej, derek dla koni oraz legowisk zwierzęcych, mopów, tkanin z sierścią, obuwia, tkanin z zabrudzeniami smarami, plecaków ze stelażami, wszelakich elementów mogących uszkodzić urządzenie
W sytuacji złamania zakazu, urządzenia będą blokowane a klient zobowiązany będzie pokryć koszt dezynfekcji i czyszczenia urządzenia w kwocie 300zł za każdą użytą maszynę.
– Zakaz prania przedmiotów z elementami metalowymi, pasków ze sprzączkami lub ostrymi przedmiotami mogącymi uszkodzić urządzenie, śrubek, śrubokrętów, zapalniczek itp. Za szkody powstałe w wyniku prania i suszenia w/w przedmiotów koszt ponosi Klient.
– Zakaz zbliżania się nieletnich do maszyn, używania piłek w innym celu niż pranie czy suszenie, jazda na rolkach, hulajnogach na terenie pralni.
– Kosze znajdujące się w pralni mogą być używane tylko i wyłącznie na jej terenie, do wypranego, czystego prania. Są własnością pralni i nie można ich wynosić na zewnątrz.
– Zakaz wprowadzania zwierząt.
– Zakaz spożywania na terenie pralni napojów alkoholowych, palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych, przebywania na terenie Pralni osób w stanie nietrzeźwym, bądź pod wpływem środków odurzających lub osób zachowujących się niezgodnie z przepisami prawa karnego, powszechnie obowiązującymi normami oraz zasadami współżycia społecznego.
Złamanie w/w zakazu skutkuje zablokowaniem i przerwaniem pracy maszyny opłaconej przez Klienta łamiącego zakaz.
INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH W PRALNI
- Klient Pralni na własną odpowiedzialność wykonuje usługę prania i suszenia.
- Klient sam decyduje o wyborze programu prania, suszenia i użytkowaniu systemu płatności.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z pranych przedmiotów.
- Przeładowanie maszyny spowoduje wstrzymanie pracy maszyny, bez możliwości dokończenia usługi. Wówczas usługa może zostać dokończona po ponownym opłaceniu maszyny, oraz zmniejszeniu ilości prania. Właściwy załadunek pralki: max 3/4 bębna.
Właściwy załadunek suszarki 1/2 bębna. Wybór wielkości użytego bębna zależy od gabarytu prania, nie zawsze od jego wagi. Nie ma potrzeby wcześniejszego ważenia prania. Do suszarki należy wkładać rzeczy odwirowane.
- Pralnia nie odpowiada za szkody powstałe wskutek błędnej informacji o sposobie konserwacji, zamieszczonych przez producenta na wyrobie.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w odzieży, których nie można było przewidzieć przed jej praniem lub suszeniem, a wynikające z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, zbiegania się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.
- Klient może na własną odpowiedzialność korzystać z odplamiaczy i wybielaczy. Pralnia Bloomest nie odpowiada ze ewentualne przebarwienia materiału.
- Klient ma obowiązek odebrania rzeczy po skończonej usłudze. W sytuacji, gdy po skończonej usłudze, rzeczy nie zostaną odebrane, kolejny Klient ma prawo je wyjąć z maszyny do koszyków i rozpocząć swoją usługę.
- Płatności dokonuje się w systemie płatności przed rozpoczęciem prania. Opłata pobierana jest w polskich złotych w formie gotówki lub za pomocą karty płatniczej.
- Klient może otrzymać fakturę jednocześnie wyraża zgodę na wysłanie F-VAT za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o indywidualny kontakt w sprawie otrzymanie faktury pod numerem telefonu +48 788 499 455 lub pocztę elektroniczną pralnie3city@gmail.com
- Rzeczy pozostawione w lokalu po 14 dniach zostają usuwane lub przekazywane dla potrzebujących.
- Klient przebywając w Pralni, automatycznie wyraża zgodę na monitoring wizyjny w lokalu, z przesyłem danych na zewnątrz. Obiekt pralni podlega stałemu monitoringowi frmy ochroniarskiej.
Z uzasadnionych przyczyn personel obsługujący w Pralni BLOOMEST ma prawo odmówić wykonania usługi, przerwać cykl prania i w każdej chwili wyjąć rzeczy Klienta.
KLAUZULA INFORMACYJNA dot. MONITORINGU W PRALNI BLOOMEST – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób zycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy, że:
- Administratorem systemu monitoringu jest MAW, 81-359 Gdynia ul. Zygmunta Augusta 7D („Administrator”);
- Celem przetwarzania danych osobowych jest ochrona mienia oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie pralni;
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadnionego interesu administratora w postaci celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia;
- Monitoring obejmuje lokal wewnątrz i częściowo na zewnątrz, w którym znajduje się pralnia;
- Dane z monitoringu są przechowywane przez okres do 30 dni od dnia nagrania;
- Administrator zabezpiecza zdarzenia zarejestrowane przez monitoring wizyjny, które zagrażają
bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu, niszczeniu i kradzieży mienia, dla celów dowodowych, dla uprawnionych osób trzecich oraz organów administracji publicznej;
- Zabezpieczone dane z monitoringu wizyjnego są udostępniane tylko organom prowadzącym postępowanie w sprawie zarejestrowanego zdarzenia np. policji, prokuraturze, sądom, które działają na podstawie odrębnych przepisów;
- Ma Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do administratora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
- Dane osobowe będą przechowywane w sposób zapewniający poufność, integralność oraz dostępność;
- Dane kontaktowe: pralnie3city@gmail.com +48 788 499 455